känslan av att ligga i din säng

Ikväll hade jag casual sex med en kille jag inte ens gillade. Jag gick motvilligt på en dejt och sen var vi där. Och det kändes mer krångligt att säga nej så jag sa ja eller ingenting. Och när jag ligger där får jag ångest och tänker på mitt ex. Jag har inte tänkt på själva sexet på flera månader. När jag tänker på honom tänker jag mest på hans värme eller vackra ögon. Eller hans fina kulmage som jag gillar att ta på. Men nu tänkte jag på hans kuk i mig och känslan av det. Och det kändes bara så fel att ligga där i den där sängen med den där killen. Jag ville ju vara hemma hos M för lite mer än ett år sen. Då allt var bra och jag hade hans kärlek. Då jag var förälskad och kände riktig lycka och samhörighet. Det går inte en dag utan att jag saknar honom och det vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0