påkommen

Häromdan kollade jag igenom hans dator. Han har en sån där mac där man kan se historiken som små bilder. jag kunde se alla sidor han varit inne på. alla dessa vidriga tjejers hemsidor. alla dessa nakenbilder. jag såg alla tjejer han mejlat med på den sidan vi träffades på. jag har alltid undrat varför han alltid är online. och när jag går och lägger mig sitter han ibland uppe i flera timmar till på nätterna. han sa att han tittade på webb tv men nu kunde jag ju se att han satt uppe och chattade med en massa tjejer.

Det värsta var när jag hittade en mejlkonversation där de skrev saker som jag vill bli knullad så här... och jag längtar efter att ha din kuk i mig... när jag läste det trodde jag att jag skulle spy. fy fan vad vidrigt. det var morgon, han låg och sov och jag klädde på mig ytterkläderna. tog mina saker och började gå. han sträckte sig efter min arm och sa godmorgon älskling. när jag sa vad jag hittade började jag gråta och han bad mig ta det lugnt. han förklarade det som att det bara var snack. bedyrade sin oskuld. att det BARA var på nätet. Men jag litar inte på sånt. Jag vet att det inte slutar där.

Nu är jag ännu mer paranoid. Han jobbar inte så han har all tid i världen att träffa andra. Tanken gör mig galen. Varje gång han går utanför dörren, varje gång han inte svarar i telefonen. Jag tänker på honom med varenda tjej jag ser på stan. Jag smygläser hans ex blogg och är rädd för vad jag ska hitta. Jag vill så gärna lita på det han säger men det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0