detta ständiga velande

jag måste lämna honom. jag vet det. jag skjuter ju bara upp det. det är katastrofalt dåligt just nu. det enda som är bra är sexet. därför lämnar jag inte honom helt. känns som jag är beroende av bra sex nu. vill inte vara utan det. eller vill snarare inte köpa grisen i säcken tills jag hittar nån som är lika bra. de är sällsynta. så vad ska man göra? jag har fått numret till flera bra killar som vill dejta mig. borde jag göra det? är det bra för mig? jag tänker pga mina missbrukstendenser. risken finns att det kommer urarta. ljög häromdan för honom att jag träffade en kompis när jag träffade mitt ex. en vit lögn. jag ljög inte rent tekniskt men jag undvek att berätta det. jag vet hur sånt utvecklar sig. en vit lögn föder flera svarta. jag älskar verkligen mitt ex fortfarande. med en kärlek som är större än något annat jag vet. men det är som det är. det kan inte bli vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0